Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wlkp.

Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wielkopolski

 

Oferta pracy- Samodzielny referent ds. kadrowo - administracyjnych 25.11.2024 r.

Gorzów Wlkp. 25.11.2024 r.

 

PCPR.1101.1.2024

 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

 

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wielkopolskim

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 

Samodzielny referent ds. kadrowo - administracyjnych

(nazwa stanowiska pracy)

 

I. Wymagania niezbędne:

1)      obywatelstwo polskie;

2)      pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni z praw publicznych;

3)      brak skazania za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4)      nieposzlakowana opinia;

5)      wykształcenie wyższe (mile widziane w administracji);

6)      co najmniej 2–letni staż pracy

7)      znajomość przepisów prawnych regulujących problematykę związaną ze stanowiskiem, m.in. ustawa o pracownikach samorządowych, Kodeks pracy, Prawo zamówień publicznych, ustawa
o ochronie danych osobowych;

8)      znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu powiatowego i pomocy społecznej;

9)      umiejętność obsługi programów komputerowych – pakiet Microsoft Office- Word, Excel;

10)  posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

II. Wymagania dodatkowe:

1)   komunikatywność, w tym łatwość przekazywania informacji;

2)      umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy w zespole;

3)      samodzielność w rozwiązywaniu problemów, kreatywność;

4)      odpowiedzialność i dokładność;

5)      zdolności analityczne oraz umiejętność interpretacji i stosowania przepisów;

6) kurs kancelaryjno archiwalny I stopnia

7) prawo jazdy kat. B.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem i przebiegiem pracy pracowników;

2) nadzorowanie nad przestrzeganiem dyscypliny pracy;

3) prowadzenie kart ewidencji czasu pracy odrębnie dla każdego pracownika ze szczególnym uwzględnieniem ewidencji urlopów wypoczynkowych, analizy ich wykorzystania oraz przedkładanie wniosków dotyczących zaległych urlopów;

4) prowadzenie rejestru delegacji służbowych;

5) prowadzenie rejestru badań okresowych i kontrolnych;

6) organizowanie i przeprowadzanie naboru pracowników zgodnie z obowiązującymi procedurami
i normami prawnymi;

7) gromadzenie i właściwe zabezpieczanie dokumentacji kadrowej;

8) sporządzanie sprawozdań z zakresu spraw personalnych tj. ruchu pracowników, stanu zatrudnienia, kwalifikacji zawodowych oraz czasu pracy dla potrzeb GUS;

9) sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań;

10) koordynowanie zadań związanych z okresową oceną pracowników, przegląd i analiza ocen
oraz wykorzystanie wyników ocen do przedstawiania wniosków bezpośredniemu przełożonemu;

11) zaopatrzenie materiałowo – techniczne;

12) prowadzenie archiwum zakładowego;

13) obsługa sekretariatu;

14) prowadzenie dokumentacji w sprawach zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;

15) wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego a nie ujętych w niniejszym zakresie.

 

IV. Informacja o warunkach pracy:

1) miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wlkp. ul. Pankiewicza 5-7
(II piętro – budynek z windą).

2) stanowisko związane z pracą przy komputerze.

3) praca w wymiarze pełnego etatu.

 

V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy/wyższy niż 6%.

 

VI. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,

  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;

  3. kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  4. kopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie,

  5. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe/staż pracy,

  6. kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności
    (np.
    o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),

  7. oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię,

  8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

  9. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  10. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,

  11. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*

 

* w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

 

VII. Terminy i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko Referenta
ds. kadrowo - administracyjnych”
należy składać w formie pisemnej w zaklejonych kopertach
w siedzibie jednostki lub przesłać
na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie,
ul. Pankiewicza 5-7, 66-400
do dnia 06 grudnia 2024 r. do godziny 14:00 (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty lub data złożenia).

 

VIII. Dane osobowe – klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

 

        1. Administrator danych i kontakt do niego:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Pankiewicza 5-7

66-400 Gorzów Wielkopolski

Kontakt do inspektora ochrony danych: inspektor@cbi24.pl

  1. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wielkopolskim.

  2. Informacje o odbiorcach danych: osoby przeprowadzające proces rekrutacji w jednostce.

  3. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w PCPR (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).

  4. Uprawnienia:

  1. prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,

  2. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

  1. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) oraz art. 11 i nast. ustawy o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ze zm.) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

  2. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje
są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Data ogłoszenia 25.11.2024 r.

Informacje

Liczba wyświetleń: 32
Utworzono dnia: 25.11.2024

Historia publikacji

  • 25.11.2024 12:16, Dominika Sornat
    Dodanie strony: Oferta pracy- Samodzielny referent ds. kadrowo - administracyjnych 25.11.2024 r.