Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wlkp.

OFERTA PRACY- Zastępca Dyrektora – Koordynator Działu ds. Świadczeń i Pieczy Zastępczej 24.04.2025 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wielkopolskim ogłasza nabór na stanowisko:

Zastępca Dyrektora – Koordynator Działu ds. Świadczeń i Pieczy Zastępczej

 

I. Opis stanowiska

Zastępca Dyrektora będzie odpowiedzialny za nadzorowanie i koordynację pracy Działu ds. Świadczeń i Pieczy Zastępczej. Do jego zadań będzie należał nadzór nad realizacją przyznawanych świadczeń z zakresu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz nadzór nad koordynatorami rodzinnej pieczy zastępczej.

W przypadku nieobecności Dyrektora PCPR, osoba na tym stanowisku pełnić będzie jego obowiązki, reprezentować jednostkę na zewnątrz i współuczestniczyć w podejmowaniu decyzji strategicznych.

 

II. Wymagania niezbędne

  • Wykształcenie wyższe (I lub II stopnia) – preferowane magisterskie – na kierunku: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, polityka społeczna, politologia, socjologia, prawo i administracja, praca socjalna lub inne z zakresu nauk społecznych.
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu:
    • pomocy społecznej,
    • wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej,
    • przeciwdziałania przemocy domowej,
    • zatrudniania osób z niepełnosprawnościami,
    • finansów publicznych,
    • prawa pracy,
    • zamówień publicznych,
    • postępowania administracyjnego,
    • działania samorządu powiatowego.
  • Minimum 5 lat stażu pracy, w tym co najmniej 3 lata w pomocy społecznej.
  • Obywatelstwo polskie.
  • Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Niekaralność za przestępstwa umyślne.
  • Nieposzlakowana opinia.

 

III. Wymagania dodatkowe

  • Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej (zgodnie
    z Rozporządzeniem MPiPS z dnia 26 września 2012 r., Dz.U. z 2012 r. poz. 1081).
  • Umiejętność zarządzania zespołem.
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji.
  • Doświadczenie w sporządzaniu analiz, raportów, sprawozdań.
  • Dobra znajomość obsługi komputera i systemów wykorzystywanych w pomocy społecznej (np. POMOST).
  • Wysoka odporność na stres, komunikatywność, uczciwość, sumienność, kreatywność i lojalność.

 

IV. Zakres obowiązków

  • Koordynacja i nadzór nad pracą Działu ds. Świadczeń i Pieczy Zastępczej.
  • Nadzór nad przyznawaniem świadczeń dla rodzin zastępczych, rodzinnych domów dziecka i wychowanków pieczy.
  • Nadzór nad dochodzeniem opłat za pobyt dzieci w pieczy zastępczej.
  • Współpraca z działem finansowym w zakresie rozliczeń między jednostkami samorządowymi.
  • Sporządzanie analiz, raportów, sprawozdań dla organów administracji publicznej.
  • Współpraca z Dyrektorem oraz innymi działami PCPR i partnerami zewnętrznymi.
  • Zastępowanie Dyrektora w czasie jego nieobecności oraz realizacja zadań zleconych bezpośrednio przez Dyrektora.
  • Nadzór nad realizacją Powiatowej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych oraz przygotowywanie rocznych sprawozdań.

 

V. Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę, pełny etat.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i projektach.
  • Wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami.
  • Możliwość wpływu na funkcjonowanie lokalnego systemu pieczy zastępczej.
  • Pracę w doświadczonym i wspierającym zespole.

 

VI. Wymagane dokumenty

  • List motywacyjny.
  • CV z opisem doświadczenia zawodowego.
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje.
  • Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy i wymagane doświadczenie.
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej.
  • Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  • Oświadczenia: o niekaralności, obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych, nieposzlakowanej opinii.
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
  • (W przypadku osoby niepełnosprawnej) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

VII. Termin i sposób składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem:

„Nabór na stanowisko Zastępcy Dyrektora – Koordynatora Działu ds. Świadczeń i Pieczy Zastępczej”

do dnia 9 maja 2025 r. do godz. 13:00

(osobiście lub pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Pankiewicza 5–7, 66-400 Gorzów Wlkp.; liczy się data wpływu).

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

VIII. Dane osobowe – klauzula informacyjna

Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz w sprawie swobodnego przepływu tych danych, a także uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich brak uniemożliwi udział w procesie rekrutacji na oferowane stanowisko.

Administrator danych osobowych:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Pankiewicza 5–7 66–400 Gorzów Wielkopolski
Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: inspektor@cbi24.pl

Cel przetwarzania danych:

Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wielkopolskim.

Odbiorcy danych:

Osoby odpowiedzialne za realizację procesu rekrutacji w PCPR.

Okres przechowywania danych:

Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do zakończenia naboru na stanowisko pracy, w tym przez 3 miesiące, w których Dyrektor PCPR ma możliwość ponownego wyboru kandydata, w przypadku ponownej potrzeby obsadzenia tego samego stanowiska.

Uprawnienia kandydatów:

Kandydaci mają prawo do:

  • Dostępu do swoich danych osobowych,
  • Sprostowania lub usunięcia swoich danych,
  • Ograniczenia przetwarzania danych,
  • Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
  • Przenoszenia danych.

Żądania dotyczące swoich praw można kierować na adres kontaktowy Administratora Danych, wskazany powyżej.

Kandydaci mają również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podstawa prawna przetwarzania danych:

Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 221 Kodeksu pracy (Dz. U. z 2025 r. poz. 277 ze zm.) oraz art. 11 i następne ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Inne informacje:

Podane przez kandydatów dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wielkopolskim jest pracodawcą równych szans, a wszystkie aplikacje będą rozpatrywane z równą uwagą, bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

IX. Dodatkowe informacje

  • Praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  • Budynek PCPR jest wyposażony w windę i dostosowany do potrzeb osób
    z niepełnosprawnościami.
  • Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 Data ogłoszenia: 24 kwietnia 2025 r.

 

Kalendarz

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Imieniny